REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ
„Poleć nas znajomym i odbierz voucher do Galerii Słonecznej”
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Promocja dla pierwszych 10 osób, które podpiszą umowę deweloperską
2. UCZESTNICY PROMOCJI
3. WARUNKI UDZIAŁU W PROMOCJI
W celu wzięcia udziału w Promocji jej uczestnik powinien zapoznać się z regulaminem Promocji oraz w okresie o jakim mowa w ust. 1.5. polecić Organizatorowi klienta („Uczestnik Polecający”), który to klient („Uczestnik Polecony") powoła się na polecenie od Uczestnika Polecającego oraz zawrze z Organizatorem umowę rezerwacyjną na Lokal, a następnie w okresie w umowie rezerwacyjnej wskazanym zawrze umowę deweloperską. Przy czym warunkiem koniecznym do spełnienia przez Uczestnika Polecającego jest fakt, iż polecenie nie jest związane z prowadzoną przez niego pozarolniczą działalnością gospodarczą i nie stanowi dla niego przychodu z tytułu tej działalności.
4. VOUCHERY I ICH WYDANIE
5. ZNIŻKI NA LOKAL
6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
7. DANE OSOBOWE
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Maks. limit doładowania (PLN) |
4000zł |
Informacje o maksymalnej kwocie doładowania dostępnej dla danego centrum handlowego można uzyskać, kontaktując się z Działem obsługi klienta zgodnie z punktem 16 poniżej.
Maks. limit doładowania (PLN) |
[1000]. |
Zobowiązujemy się zapewnić, że wszystkie posiadane przez nas dane osobowe będą przez cały czas bezpieczne, chronione i wykorzystywane w sposób odpowiedzialny. Informacje (które mogą obejmować wszelkie przekazane nam dane osobowe) mogą zostać ujawnione stronom trzecim w odniesieniu do Karty podarunkowej lub transakcji dokonanych z wykorzystaniem Karty podarunkowej, gdy jest to wymagane przez prawo, w celu obsługi Karty podarunkowej i przetwarzania transakcji, aby zapobiec przestępstwom finansowym, w celu świadczenia usług, o które zawnioskujesz, oraz, jeśli to konieczne, do powiadamiania Cię o wszelkich zmianach w usługach. Informacje te mogą być przekazywane również do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Więcej informacji dotyczących kwestii ochrony danych znajduje się w naszej polityce prywatności, którą można znaleźć na stronie www.emlpayments.com/privacy/
W poniższej tabeli przedstawiono opłaty i prowizje, które mają zastosowanie przy zakupie i korzystaniu z Kart podarunkowych:
Opis opłaty administracyjnej |
Wysokość opłaty (PLN) |
Za ręczną ingerencję związaną z przywróceniem ważności wygasłej Karty podarunkowej. |
[20] |
Koszt nowej Karty podarunkowej i ręcznej ingerencji związanej z wymianą zgubionej, skradzionej lub uszkodzonej Karty podarunkowej. |
[20] |
Koszt konsolidacji salda dwóch lub więcej Kart podarunkowych. |
[5] za konsolidację sald dwóch Kart podarunkowych; oraz [1] za skonsolidowanie salda każdej kolejnej Karty podarunkowej |
Obowiązująca opłata zostanie potrącona z salda Twojej Karty podarunkowej, chyba że poinformujesz nas, że chcesz uiścić stosowną opłatę osobno.
[EML Payments Europe Limited
Brindleyplace, 4th Floor,
Birmingham, B1 2LP
Wielka Brytania]
Koszty zwrotu Karty podarunkowej pokrywa pierwotny nabywca. EML nie przyjmuje przesyłek pocztowych wysłanych za pobraniem.
Jesteś odpowiedzialny za bezpieczne przechowywanie swojej Karty podarunkowej i związanych z nią danych. Podejmuj wszelkie stosowne kroki, aby zapobiec utracie, kradzieży lub niewłaściwemu wykorzystaniu Karty podarunkowej i związanych z nią danych. Nie ujawniaj nikomu szczegółów związanych z Kartą podarunkową, z wyjątkiem przypadków, kiedy jest to absolutnie konieczne, na przykład podczas dokonywania transakcji lub przekazywania Karty podarunkowej innej osobie jako prezent.
od poniedziałku do soboty |
w godzinach od 9:00 do 20:00 |
w niedziele handlowe |
w godzinach od 10:00 do 20:00 |
(Godziny według czasu środkowoeuropejskiego).
Jeśli chcesz zgłosić reklamację w związku z Kartą podarunkową, w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami, korzystając z wyżej podanych danych. Poprosimy Cię o wyjaśnienie przyczyny Twojego niezadowolenia. Zarejestrujemy Twoją reklamację i ją zbadamy. Wszelkie reklamacje związane z Kartami podarunkowymi będą rozpatrywane przez EML w ciągu 14 dni od daty złożenia pisemnej reklamacji przez posiadacza Karty podarunkowej. Posiadacz Karty podarunkowej zostanie powiadomiony o decyzji odnośnie do reklamacji pisemnie, na adres (w tym adres e-mail) wskazanym w reklamacji. Zaleca się dołączenie do reklamacji dokumentów, które ją uzasadniają i mogą być pomocne w załatwieniu reklamacji.