Unidevelopment nominowana w konkursie Wizjery’24
Unidevelopment SA znalazła się w gronie 5 spółek nominowanych do nagrody głównej w kategorii "Najlepsza wizualizacja i kampania promocyjna inwestycji deweloperskiej" w konkursie Wizjery’24. Organizatorem plebiscytu była Grupa Morizon-Gratka.
W 9. edycji konkursu WIZJERY nagrodzeni zostali profesjonaliści z branży nieruchomości za ich kreatywność i innowacyjność. Konkurs obejmował osiem kategorii. Nominacje oraz zwycięzcy w każdej z nich ogłaszani byli podczas uroczystej gali, która odbyła się 12 czerwca 2024 r.
Wśród wielu uczestników tegorocznego konkursu nie zabrakło największych spółek deweloperskich działających w naszym kraju. Projektem, który zgłosiliśmy jako Unidevelopment SA była Pauza Ochota.
Gratulujemy udanego plebiscytu i gali organizatorom oraz wszystkim nominowanym i zdobywcom nagród głównych.
Kampania promująca inwestycję Pauza Ochota skierowana była do precyzyjnie dobranej grupy odbiorców – co znalazło odzwierciedlenie w dobranych kanałach komunikacyjnych, jak i charakterze przygotowanych materiałów. Grupą docelową były osoby, dla których unikatowy charakter inwestycji – nowoczesny projekt, wpisujący się w otoczenie kamienic – stanowi wartość.
Fundamentami naszej komunikacji były 3 wartości:
• Lokalizacja – jej klimat, unikatowość, inteligencki charakter, z którego Stara Ochota słynęła od XX-lecia międzywojennego.
• Life-balance – równowaga ceniona przez ludzi sukcesu. W przypadku Pauza Ochota kluczowe było łączenie zaciszności z korzyściami z życia blisko centrum stolicy.
• Elegancja – stonowana, odczuwalna w bezpośrednim kontakcie z inwestycją.
Dla Pauza Ochota prowadziliśmy zróżnicowane działania komunikacyjne. Naszą inwestycję prezentowaliśmy między innymi na filmach, czy dedykowanym kanale na Instagram.